ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

1. Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία, ήτοι να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν την παράδοση των προϊόντων στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης δύναται να ακυρώσει την παραγγελία αποστέλλοντας άμεσα μία δήλωση ακύρωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]. Η «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον χρήστη με πίστωση της πιστωτικής του κάρτας, μόνο εφόσον το (αγορασθέν) προϊόν/(αγορασθέντα) προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής (courier) για παράδοση στον χρήστη. Εάν έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση ταχυαποστολής, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων κατά τους κατωτέρω όρους.

2. Αλλαγή- Επιστροφή των προϊόντων μετά την παράδοση

2.1. Εάν ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά (π.χ. αλλαγή του προϊόντος λόγω μεγέθους, χρώματος, κ.ο.κ.) έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος, υπό την ρητή προϋπόθεση της μη χρησιμοποίησης του προϊόντος και εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν. Η «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», μετά το πέρας των προαναφερθέντων 14 ημερών, δεν δύναται να παρέχει πιστωτικά σε εκκρεμότητα.

2.2. Στην περίπτωση αυτή και εντός της παραπάνω προθεσμίας, ο χρήστης δύναται να αποστείλει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του, αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής. Το αίτημα του χρήστη θα ελεγχθεί από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και ο χρήστης θα ενημερωθεί εντός έως 3 εργάσιμων ημερών μέσω e-mail, για την έγκριση του αιτήματος αλλαγής / επιστροφής. Εν συνεχεία το προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί προς την «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος επιστροφής. Οι αλλαγές, εφόσον αφορούν σε διαφορετικό κωδικό προϊόντος, πραγματοποιούνται επί των τρεχουσών τιμών του ηλεκτρονικού καταστήματος της «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», ασχέτως περιόδου εκπτώσεων, προσφορών ή μη.

2.3. Η αλλαγή του προϊόντος θα πραγματοποιείται ΜΟΝΟ μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών «ΕΛΤΑ COURIER» με χρέωση του παραλήπτη. Η αλλαγή πραγματοποιείται χωρίς επιβάρυνση για τον πελάτη εάν το προς αλλαγή προϊόν έχει αξία μεγαλύτερη των 41,00€. Εάν το προς αλλαγή προϊόν, έχει αξία μικρότερη των 40,00€, (δηλαδή από 40,00€ και κάτω), η χρέωση είναι 4,00€ ανά είδος, πληρωτέα με αντικαταβολή. Ο χρήστης έχει το δικαίωμα και για δεύτερη αλλαγή του προϊόντος, μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας «ΕΛΤΑ COURIER». Ωστόσο, για την δεύτερη αλλαγή ο πελάτης αποστέλλει το προϊόν με χρέωση παραλήπτη και επιβαρύνεται με το ποσό των 7,00€ ανά είδος, πληρωτέο με αντικαταβολή. 

2.4. Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε η διαφορά τιμής πληρώνεται με αντικαταβολή κατά την παράδοση του νέου προϊόντος. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την αξία του επιστρεφόμενου είδους, με προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. 

2.5. Επισημαίνεται ότι αλλαγές/επιστροφές, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ E-SHOP ΤΗΣ «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.

3. Δικαίωμα υπαναχώρησης μετά την παράδοση και επιστροφής χρημάτων

3.1. Εάν ο χρήστης δεν είναι ικανοποιημένος με την αγορά που πραγματοποίησε, έχει περαιτέρω το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν/προϊόντα, που αγόρασε και να ζητήσει επιστροφή του πληρωθέντος τιμήματος, όπως προβλέπεται από την ελληνική νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή (δικαίωμα υπαναχώρησης από συντελεσθείσα πώληση) εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν.

3.2. Στην περίπτωση αυτή, ο χρήστης δύναται να καταχωρήσει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής, ζητώντας την επιστροφή του προϊόντος έναντι επιστροφής σε αυτόν του πληρωθέντος τιμήματος, χωρίς επιβάρυνση (στην αξία του προϊόντος), και εφόσον ο χρήστης επιστρέψει το προϊόν το αργότερο εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που ο χρήστης θα υποβάλει το αίτημά του για επιστροφή χρημάτων και υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική συσκευασία του, σε άριστη κατάσταση, και συνοδεύεται από όλα τα σχετικά έγγραφα (π.χ. απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο, ετικέτες barcode κλπ).

4. Σημαντικές επισημάνσεις

4.1. Εφόσον ζητηθεί επιστροφή χρημάτων, τα χρήματα για την αξία του προϊόντος θα επιστραφούν στον χρήστη εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας, αφού ληφθεί η έγκριση της επιστροφής, στον ίδιο λογαριασμό από τον οποίον έγινε η πληρωμή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», δεν κάνει αποδεκτή την επιστροφή, λόγω κακής κατάστασης του προϊόντος, ο πελάτης επιβαρύνεται με με το ποσό των 7€, (επτά ευρώ), πληρωτέο με αντικαταβολή. 

4.2. Για πληρωμές οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της αντικαταβολής, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω τραπεζικού εμβάσματος σε λογαριασμό που θα μας υποδειχτεί, εντός δέκα τεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος σε εμάς και αφού ληφθεί η έγκριση της επιστροφής. 

4.3. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων ο πελάτης θα πρέπει να στείλει το προϊόν που θέλει να επιστρέψει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ/COURIER «ΕΛΤΑ COURIER», με χρέωση παραλήπτη και όχι με απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ) ή οποιαδήποτε άλλη ταχυμεταφορική εταιρεία courier. Σε αντίθετη περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή.

4.4. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, θα αφαιρεθεί από το ποσό της επιστροφής, το ποσό των επτά ευρώ (7,00€) για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς.

4.5. Όλα τα επιστραφέντα δέματα και προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση με εκείνη που παραδόθηκαν, χωρίς οποιαδήποτε μεταβολή.

4.6. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντος, σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, κλπ., που παραβιάζουν την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να τοποθετείται σε συσκευασία της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εφόσον δεν υπάρχει συσκευασία, η εταιρεία μεταφορών θα σφραγίσει / εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, με αποτέλεσμα την φυσική ζημία αυτής.

4.7. Σε περιόδους εκπτώσεων ή/και λοιπών προωθητικών ενεργειών, δεν πραγματοποιούνται αλλαγές προϊόντων. Σε αυτή την περίπτωση μετατίθενται αντιστοίχως οι αποδεκτές ημερολογιακές ημέρες αλλαγής.

5. Λανθασμένη αποστολή προϊόντων

5.1. Σε περίπτωση που ο χρήστης λάβει προϊόντα, τα οποία δε συμφωνούν με την πραγματοποιηθείσα παραγγελία, έχει το δικαίωμα υπό την ρητή προϋπόθεση της μη χρησιμοποίησης του προϊόντος και εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το /τα προϊόν /προϊόντα και σε περίπτωση περισσοτέρων προϊόντων παραγγελθέντων από το χρήστη με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο χρήστης ή το τρίτο μέρος, που υποδείχθηκε από αυτόν παρέλαβε το τελευταίο προϊόν, να αποστείλει το αίτημά του με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής, εντός πέντε ημερολογιακών (5) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος και να πραγματοποιήσει την αποστολή του προϊόντος εντός τριών (3) ημερών από την ημερομηνία έγκρισης του αιτήματος.

5.2. Στην περίπτωση λανθασμένης αποστολής, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του χρήστη, σχετική με έξοδα αντικατάστασης και μεταφορικών.

6. Κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων

6.1. Η επιστροφή ή αλλαγή ενός προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή, εάν αποδεικνύεται ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί και θα επιστραφεί με χρέωση του πελάτη. Για την διαδικασία ελέγχου των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα μας επιτρέψετε το χρονικό περιθώριο έως και 3 εργάσιμων ημερών. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται (για επιστροφή τιμήματος ή για αλλαγή) στην αρχική τους κατάσταση, πλήρη και ακέραια και με την αρχική τους συσκευασία (περιλαμβάνοντας όλα τα αξεσουάρ κλπ) και να συνοδεύονται απαραίτητα από το παραστατικό αγοράς, που έχει παραλάβει ο χρήστης. Δεν πρέπει να έχουν φορεθεί, να έχουν υποστεί φθορές, αλλαγές ή να έχουν πλυθεί και οι ταμπέλες πρέπει να παραμένουν πάνω στο προϊόν. Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (π.χ. επί αξεσουάρ του προϊόντος).

6.2. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.», δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή προϊόντος, σε περίπτωση που στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, υπάρχουν κολλημένες ετικέτες αποστολής, ταινίες, κλπ., που παραβιάζουν την εμπορική εμφάνιση της αρχικής συσκευασίας. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να τοποθετείται σε συσκευασία της αντίστοιχης εταιρείας ταχυμεταφορών ή άλλη συσκευασία, πάνω στην οποία θα μπορούν να κολληθούν τα έγγραφα επιστροφής (ετικέτες αποστολής κ.λπ.) της εταιρείας ταχυμεταφορών. Εφόσον δεν υπάρχει συσκευασία, η εταιρεία μεταφορών θα σφραγίσει / εφαρμόσει κολλητική ταινία στην αρχική συσκευασία του προϊόντος, με αποτέλεσμα την φυσική ζημία αυτής.

7. Αποστολή των προϊόντων

Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» οφείλει να αποστέλλει τα προς αλλαγή προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έγκρισης της αλλαγής. Σε περίπτωση που τα προϊόντα αποσταλλούν στην «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία εκτός της «ΕΛΤΑ COURIER», δεν θα γίνονται δεκτά.

8. Ελαττωματικά Προϊόντα

8.1. Η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» έχει απέναντι στον χρήστη όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στα άρθρα 534 και επόμενα του Αστικού Κώδικα για τον πωλητή.

8.2. Ειδικά σε περίπτωση που κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό σε διάστημα δέκα τεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του, η εταιρεία «Δ.Ι. ΦΕΙΔΑΣ Α.Ε.» αναλαμβάνει την αντικατάστασή του με νέο, χωρίς οποιαδήποτε επιβάρυνση του χρήστη. Μόλις εντοπιστεί το ελάττωμα, ο χρήστης μπορεί να καταχωρήσει ένα αίτημα επιστροφής με ηλεκτρονικό μήνυμα/e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], αναφέροντας όλες τις πληροφορίες που αναγράφονται στο αποδεικτικό αποστολής), ώστε να λάβει οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/αντικατάστασης. Εάν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχει τη δυνατότητα ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος, με κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής του ή και με μεγαλύτερης αξίας, με την υποχρέωση να καλύψει την επιπλέον διαφορά που θα προκύψει. Σε κάθε περίπτωση, δε θεωρείται ελαττωματικό προϊόν, αυτό το οποίο έχει υποστεί οποιαδήποτε χρήση σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα για την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

You must select your brand attribute in Theme Settings -> Shop -> Brands
Καλαθι
Sign in

No account yet?

Start typing to see products you are looking for.
Shop
Account
Wishlist